do góry
Pobieranie danych...

Wideoakademia księgowych i biur rachunkowych

drukuj pomniejsz czcionkę pomniejsz czcionkę powiększ czcionkę

Monitor Księgowego 22/2015, data dodania: 16.11.2015

Porada aktualna na dzień 23-06-2017

Jak przedsiębiorca powinien walczyć z konkurencją kopiującą jego produkty

PROBLEM Prowadzimy wspólnie z mężem od 1989 r. firmę produkującą akcesoria wędkarskie. Mamy kilka charakterystycznych produktów, które są znane większości hurtowni w Polsce z ich wysokiej jakości i powtarzalności. Tych kilka najlepszych naszych produktów od lat sprzedajemy pod nazwami: Błysk 1, Błysk 2 i Błysk 3. W ostatnim miesiącu zadzwonił do nas jeden z naszych stałych hurtowych odbiorców z pretensjami w sprawie jakości Błysku 2. Po krótkiej rozmowie okazało się, że jeden z naszych byłych pracowników założył spółkę o nazwie...

(...)





Problemy z logowaniem?
Zresetuj hasło.

  • 1200 materiałów wideo
  • Tysiące materiałów powiązanych
  • Certyfikaty wiedzy

Wypełnij formularz - skontaktujemy się z Tobą.

Akceptuję regulamin z jego wszystkimi postanowieniami.
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych.

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej od spółek Grupy INFOR PL oraz podmiotów współpracujacych. Oświadczenie jest niezależne od czasu korzystania z usług świadczonych przez spółki Grupy INFOR PL.

Wyrażam zgodę na otrzymywanie materiałów marketingowych.

Wyrażam zgodę na używanie telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących dla celów marketingu bezpośredniego przez spółki Grupy INFOR PL oraz podmiotów współpracujących. Oświadczenie jest niezależne od czasu korzystania z usług świadczonych przez spółki z Grupy INFOR PL.