do góry
Pobieranie danych...

Wideoakademia księgowych i biur rachunkowych - Praca i kadry

Wideoporada: Czy można pracownikom zakazać wzajemnego informowania się o wysokości wynagrodzeń

Ekspert: Renata Majewska

Niezależny ekspert z zakresu prawa pracy, prawnik, doświadczony szkoleniowiec w dziedzinie prawa pracy, w tym w praktycznym rozliczaniu wynagrodzeń. Autorka licznych artykułów poświęconych praktycznym aspektom stosowania prawa pracy i ubezpieczeń społecznych. Autorka licznych artykułów publikowanych w: Monitorze Prawa Pracy i Ubezpieczeń, Dzienniku Gazeta Prawna.


Czas: 00:46
Data dodania: 2015-10-02  Aktualna: tak
Pracownikom nie można zakazać wzajemnego informowania się o wysokości wynagrodzeń. Zarówno orzecznictwo, jak i resort pracy uważają, że takie praktyki są zabronione. Pracodawca nie może wprowadzić do umowy o pracę klauzuli zakazującej pracownikowi ujawniania swoich zarobków.

Zaloguj się aby słuchać lekcji.